Emanuel
Instagram; Swedish Champagne Dude
Mmm, detta livsexelir!NV Resorb Hallon.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Mmm, detta livsexelir!NV Resorb Hallon.
Ska du äta dem nykokta på sin egen hand bara eller med något till?En fiskare, som bor nästan granne med mig, kom förbi med ett par humrar idag. De kommer att sköljas ner med lite champagne, vilken har jag inte bestämt än. Löjrom som förrätt låter inte fel. Mer har jag inte planerat.
Ska du äta dem nykokta på sin egen hand bara eller med något till?
Nä. Jag var bara nyfiken.Behövs det något mer än champagne till?
Skall serveras som vickning i form av resorbet!Mmm, detta livsexelir!
Min gamla mor ringde nyss och meddelade att hon skulle servera Löjromsdipp till Sylvestersupén, så jag är rädd att den gone viral.-Känns som att Löjromsdipp snart blivit ett signum för forumsmedlemmarna
Vi avslutade årets julfest med Resorb-vickning, reducerade manfallet dagen efter med 50%.Skall serveras som vickning i form av resorbet!
Ah, äntligen lite göteborgshumorSkall serveras som vickning i form av resorbet!
Nice!Det blev ingen magnum men nu ligger följande champagner på kylning:
Charles Heidsieck Blanc des Millenaires 1995
Pierre Peters Cuvée Spéciale Les Chetillons 2002
Vilmart Grand Cellier d'Or 2006
Selosse Rosé deg 2008
Det blir bra på fyra personer.
Usch då, likt en riddare på vit springare skulle jag i värsta fall kunna komma och hjälpa dig att dricka upp några , har ju turligt nog vägarna förbi norrort rätt ofta på vägen till sommanöfjet i tidigare nämda Schäääärgård så jag skulle kunna offra mig "for the greater good" så att säga.så har jag en massa Blanc des Millenaires 1995'or
Dragit på mig en förkylning så oklart om det blir några bubblor alls