This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Självklart kommer Dom Perignon att släppas igen/fyllas påAtt beställa via bs gick inge vidare för mig, men kanske har tur och det släpps lite senare igen. Förutsatt att man är snabb nog den här gången vill säga.
Men det är mindre antal Legacy först och sen blir det vanliga 08.Självklart kommer Dom Perignon att släppas igen/fyllas på
Nu fick man äntligen sina stora kartonger
Beställdes från annan butik till min butik helt kostnadsfritt å det trots att weblager och leverantör har slut. Visa bifogad bild 15412
Det går bra nu!Nu fick man äntligen sina stora kartonger
Beställdes från annan butik till min butik helt kostnadsfritt å det trots att weblager och leverantör har slut. Visa bifogad bild 15412
Hmm va konstigt. Hos mig kunde vi välja vilken butik som helst och vi tog Pk-huset som just då hade 30st och jag visste att det bara var 08or. Prova med en annan person nästa gång. Vissa vet inte att man kan ändra vart beställningen ska komma ifrån.När jag har frågat om samma sak så vägrar dem röra andra butikers saldo..
Hmm va konstigt. Hos mig kunde vi välja vilken butik som helst och vi tog Pk-huset som just då hade 30st och jag visste att det bara var 08or. Prova med en annan person nästa gång. Vissa vet inte att man kan ändra vart beställningen ska komma ifrån.
Kan vara bland det roligaste jag läst på detta forum hittills (ni som förstår, förstår)
Winston som jag fick idag var från en annan butik. Dompa har jag beställt direkt från leverantören via SB.Får prova igen. På ett annat bolag. Men var det Winston eller dom Perignon du beställde hem?
Fattar nada haha. Eller menar du snacket kring 08 å Legacy 08?Tips: Kolla bolaget, finns 1 Dom Perignon
Menade att det idag, vid 07.00, kom in en flaska Dom Perignon till webb lagretFattar nada haha. Eller menar du snacket kring 08 å Legacy 08?
Och det har att göra med att det är det roligaste du någonsin läst här?Menade att det idag, vid 07.00, kom in en flaska Dom Perignon till webb lagret
Och det har att göra med att det är det roligaste du någonsin läst här?