Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

• Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Champagne årgång 2008

Ringde en liten landsortsbutik som inte har DP på hyllan och bad dem beställa några lådor direkt från huvudleverantören i fredags. Hoppas att det blir rätt årgång!

B-Hoglund

Medlem
Var inne hos mina två lokala handlare som enligt hemsidan har 08an. Dem lagerförde bara 09an med samma antal som 08an som vi har bekräftat sen tidigare.

Skulle ha varit snabb och beställt när dem fanns i beställningssortimentet. Nu blir det ingen legacy för min del.. :(

IsKr

Medlem
Att beställa via bs gick inge vidare för mig, men kanske har tur och det släpps lite senare igen. Förutsatt att man är snabb nog den här gången vill säga.

FredrikC

Medlem
Nu fick man äntligen sina stora kartonger :D
Beställdes från annan butik till min butik helt kostnadsfritt å det trots att weblager och leverantör har slut.
20190107_161735.jpg

FredrikC

Medlem
När jag har frågat om samma sak så vägrar dem röra andra butikers saldo..
Hmm va konstigt. Hos mig kunde vi välja vilken butik som helst och vi tog Pk-huset som just då hade 30st och jag visste att det bara var 08or. Prova med en annan person nästa gång. Vissa vet inte att man kan ändra vart beställningen ska komma ifrån.

B-Hoglund

Medlem
Hmm va konstigt. Hos mig kunde vi välja vilken butik som helst och vi tog Pk-huset som just då hade 30st och jag visste att det bara var 08or. Prova med en annan person nästa gång. Vissa vet inte att man kan ändra vart beställningen ska komma ifrån.

Får prova igen. På ett annat bolag. Men var det Winston eller dom Perignon du beställde hem?

Borjes_bubblor

Hobbyfantast - Instagram: borjes_bubblor
Var inne hos mitt lokala sb idag och bad dem ringa runt till andra sb för att kontrollera om dem hade Sir Winston Churchill -08. Efter femte samtalet så får vi napp på fem flaskor uppe i Luleå.

Hade gärna sett att jag fick hem sex stycken men fem fick duga. :D

Toppen