Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

• Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Champagne årgång 2008

lukastollig

Pudelfantast
Hann tyvärr inte köpa Winston 2008.:(
Vet ni om Winston magnum kommer till sb?
Länktar tills bollinger la grande annee 2008 kommer till Sverige.
Btw mitt första inlägg :cool:
Winston 08 kommer fler flaskor av såsmåningom skulle jag tro. Ligger ju i fasta sortimentet.

IsKr

Medlem
Hann tyvärr inte köpa Winston 2008.:(
Vet ni om Winston magnum kommer till sb?
Länktar tills bollinger la grande annee 2008 kommer till Sverige.
Btw mitt första inlägg :cool:
Du kan ju alltid ringa till ditt Sb och be dom skicka från ett av dom sb som ska ha 08or. Ska vara 13 butiker som har. Om det stämmer är en annan sak.

Emanuel

Instagram; Swedish Champagne Dude
Rapport från luften.
Finns gott om Cristal 2008 på Kastrup för den som har vägarna förbi. 1399 danska pistoler känns väl rimligt i sammanhanget.
20190125_070930.jpg

Kolsyra

Kolsyra
Gött tog 8 st precis. Fy fan vad kass det är att beställa flaskor när det är ordi sortiment. Har beställt dompa 4 gng nu. Får hoppas det funkar denna gången.

Toppen