Finewinedude
2024 - Låter saker och ting vara osagt
Behöver dem!Det undrar jag också..
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Behöver dem!Det undrar jag också..
De kan ju inte bara lägga upp den där bilden och sen inget mer!Det undrar jag också..
De kan ju inte bara lägga upp den där bilden och sen inget mer!
Jag fick inte tag i någonFick tag i tre stycken vid släppet. Ångrar mig innerligt att jag inte beställde en hel låda på en gång.. satt på långsemester och beställde hem en kopiös mängd champagne i solstolen. Så jag kände att det fick räcka med tre..
Vet inget mer, bara att importören la upp den bilden i mitt i instaflödeDe kan ju inte bara lägga upp den där bilden och sen inget mer!
Den kommer släppas den 6.e Mars. Får reda på antal och pris inom kort.Vet inget mer, bara att importören la upp den bilden i mitt i instaflöde
4 stycken Dom Perignon kvar i skrivande stund.
Slut igen...
Den kommer släppas den 6.e Mars. Får reda på antal och pris inom kort.
Cristal 2008 kommer släppas den 6/3 - 1200 flaskor till ett pris av 1995:-Härligt!
Cristal 2008 kommer släppas den 6/3 - 1200 flaskor till ett pris av 1995:-
Rejäl prisökning!Rejäl tilldelning!
4 stycken Dom Perignon kvar i skrivande stund.
Har folk fått 2009 fast dom har beställt dompa 2008? Hoppas man får rätt flaskor..Kan ha haft turen att fått tag i 2 st, får bara se vad jag får hämta ut om 4 arbetsdagar
Kunde inte hålla mig när det var fyra kvar, så jag beställde en. Menar du att det finns en risk att man får nollnian?Kan ha haft turen att fått tag i 2 st, får bara se vad jag får hämta ut om 4 arbetsdagar
Jag tror inte du riskerar att få 2009.an av dessa som lanserades idag. Dock är chansen liten att det är Legacy Edition, då enligt kundtjänst så skulle Legacy dyka upp igen i Mars.Kunde inte hålla mig när det var fyra kvar, så jag beställde en. Menar du att det finns en risk att man får nollnian?
Kunde inte hålla mig när det var fyra kvar, så jag beställde en. Menar du att det finns en risk att man får nollnian?