Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

• Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Champagne årgång 2008

Borjes_bubblor

Hobbyfantast - Instagram: borjes_bubblor
De kan ju inte bara lägga upp den där bilden och sen inget mer!

Fick tag i tre stycken vid släppet. Ångrar mig innerligt att jag inte beställde en hel låda på en gång.. satt på långsemester och beställde hem en kopiös mängd champagne i solstolen. Så jag kände att det fick räcka med tre.. :stendumt:

Finewinedude

2024 - Låter saker och ting vara osagt
Fick tag i tre stycken vid släppet. Ångrar mig innerligt att jag inte beställde en hel låda på en gång.. satt på långsemester och beställde hem en kopiös mängd champagne i solstolen. Så jag kände att det fick räcka med tre.. :stendumt:
Jag fick inte tag i någon :(

Finewinedude

2024 - Låter saker och ting vara osagt
Kunde inte hålla mig när det var fyra kvar, så jag beställde en. Menar du att det finns en risk att man får nollnian?
Jag tror inte du riskerar att få 2009.an av dessa som lanserades idag. Dock är chansen liten att det är Legacy Edition, då enligt kundtjänst så skulle Legacy dyka upp igen i Mars.

Toppen