Finewinedude
2024 - Låter saker och ting vara osagt
Jag fick också bekräftelse på 3 flaskor. La 10.00.15 typBeställning lagd på en låda Cristal. Hoppas den går igenom, fick ett bekräftelse mail på beställningen i alla fall.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Jag fick också bekräftelse på 3 flaskor. La 10.00.15 typBeställning lagd på en låda Cristal. Hoppas den går igenom, fick ett bekräftelse mail på beställningen i alla fall.
Tyvärr så reserverar dom sig mot eventuella slutförsäljningar, så man kan inte vara säker än.Jag fick också bekräftelse på 3 flaskor. La 10.00.15 typ
Bara att hoppas på det bästa i lotteriet. Aldrig beställt såhär tidigare, la beställningen exakt 10.00 och allt gick igenom, men nåt saldo eller så såg jag aldrig? Anyway, 10:00:09 registrerades min order så håller tummarna. Skiter det sig har jag ju "tjänat" två papp
Tydligen bara 500 enligt Vinunic.Asså det kan inte stämma? 1200st på en minut?
Så frågan är när resterande 700 släpps.Tydligen bara 500 enligt Vinunic.
Det var alla sa snubben.Så frågan är när resterande 700 släpps.
Det går inte att beställa genom butik heller. Provade precis.. Jävlar så segt.
Förgången skulle jag köpa 10min efter och var helt slut.Förra gången tog det över en timme väll?
Min order las :Tyvärr så reserverar dom sig mot eventuella slutförsäljningar, så man kan inte vara säker än.
Kompisen fick 10:00:10 hahaLa min 10:00:11. Hoppas att det var snabbt nog
Fan, jag skyller att jag fick göra det på mobilenKompisen fick 10:00:10 haha
Verkar som att la man innan 10.01 så kanske man är safe!10:00:44 kass tid av mig. Men fick bekräftelse så så hög efterfrågan kan det inte varit.
Nix, både jag och polaren gjorde innan 01 och ingen av oss fick.Verkar som att la man innan 10.01 så kanske man är safe!
Är det sant! Men hur många kan ha lagt på bara några sekunder?Nix, både jag och polaren gjorde innan 01 och ingen av oss fick.
Är det sant! Men hur många kan ha lagt på bara några sekunder?
Haha Hur många blev det i denna runda då Elvis?Några kan ha köpt många flaskor.
Tydligen så många att det inte blev över till ossÄr det sant! Men hur många kan ha lagt på bara några sekunder?
För övrigt höll Vinunic kvar vid att det skulle vara någon form av "deluxe box"?