Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

• Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Champagne årgång 2008

Dovberg

Medlem
Har de ändrat systemet så att ordern slår in direkt till systembolaget? Förr var butiken tvungen att göra beställningen efter att man själv lagt ordern. Om man fick några flaskor berodde på hur snabb butiken var på att lägga ordern.

Elvis

Medlem
Bara att hoppas på det bästa i lotteriet. Aldrig beställt såhär tidigare, la beställningen exakt 10.00 och allt gick igenom, men nåt saldo eller så såg jag aldrig? Anyway, 10:00:09 registrerades min order så håller tummarna. Skiter det sig har jag ju "tjänat" två papp :D

Samma klockslag för mig. :cool:

FredrikC

Medlem
Är det sant! Men hur många kan ha lagt på bara några sekunder?

För övrigt höll Vinunic kvar vid att det skulle vara någon form av "deluxe box"?
Tydligen så många att det inte blev över till oss :p
Ja det var de senaste jag hörde från Vinunic.

Toppen