Anders Landström
Medlem
TS=Ni var för sega och beställde inte i tid.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
TS=Ni var för sega och beställde inte i tid.
Nu när priset är höjt är det ingen brådska. De kommer komma in fler under året.Jag har redan SWC 08´ hemma. Vill bara fylla på lagret med fler.
Jäklar va trevligt! Är jag helt ute å cyklar eller har den rackaren åkt på en prishöjning hyfsat nyligen?Bollinger La grand Anne'e 2008 kommer i April till Sb från Arvid Nordquist egna kund tidning smaka
Visa bifogad bild 16021
Typ idag. Rätt saftig dessutom...Är jag helt ute å cyklar eller har den rackaren åkt på en prishöjning hyfsat nyligen?
WC08 hade saldo 0 redan kl 7 i morse.TS=Ni var för sega och beställde inte i tid.
WC08 hade saldo 0 redan kl 7 i morse.
Ja senast jag köpte på bolaget låg de på under 1000 har jag för mig..Typ idag. Rätt saftig dessutom...
Japp.. TS=tillfälligt slutTS=Ni var för sega och beställde inte i tid.
Fast enligt vininfo.org kostade GA 2007 också 1199. 2005 dessförinnsn kostade 959.Ja senast jag köpte på bolaget låg de på under 1000 har jag för mig..
Jag gav 979 kr den 18 dec 2018 på Systembolaget för GA 2007.Fast enligt vininfo.org kostade GA 2007 också 1199. 2005 dessförinnsn kostade 959.
Grande Année kostade 979kr fram till den 28e februari. Från 1a mars 1199krFast enligt vininfo.org kostade GA 2007 också 1199. 2005 dessförinnsn kostade 959.
På magnum ligger den kvar på 2029:- På tiden att man kan få lite mängdrabatt.Grande Année kostade 979kr fram till den 28e februari. Från 1a mars 1199kr
Finns i fem butiker nu.Den blev idag tillgänglig att beställa för butikerna. Så tar ett par dagar innan den finns på depån och i butikerna.
Tidigast tisdag.
Fast enligt vininfo.org kostade GA 2007 också 1199. 2005 dessförinnsn kostade 959.
Jag gav 979 kr den 18 dec 2018 på Systembolaget för GA 2007.
Grande Année kostade 979kr fram till den 28e februari. Från 1a mars 1199kr
Stockholm och sydvästra Skåne. Det förbryllar mig att Göteborg inte finns med...Finns i fem butiker nu.
Ibland så är det dock lite skönt. Det är ju inte billigt att handla allt man vill. Nog för att det bara är en bråkdel av det man vill ha som man kan köpa, har ju inte hur mycket pengar som helst. Inte alltid en nackdel, iaf inte för mig. Nog för att jag bor ännu mer avlägset en dig skulle jag tro.Stockholm och sydvästra Skåne. Det förbryllar mig att Göteborg inte finns med...
Att de 70% av befolkningen som inte bor i de tre regionerna inte har samma tillgång till vinet var väntat.
Stockholm och sydvästra Skåne. Det förbryllar mig att Göteborg inte finns med...
Att de 70% av befolkningen som inte bor i de tre regionerna inte har samma tillgång till vinet var väntat.
Strejken är avblåst så i morgon kommer det vara välfylltMåste inte alla viner som kommer till Göteborg passera hamnen
Stockholm och sydvästra Skåne. Det förbryllar mig att Göteborg inte finns med...
Så rätt sagt!För övrigt, köpte Winston i september 2018. Både magnum och 75cl. Man får inte vara för låst till Systembolaget.