Jona A
Medlem
Vilken tid kan man börja beställa?1197 stycken flaskor kvar att jaga!
Edit såg nu 10:00
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Vilken tid kan man börja beställa?1197 stycken flaskor kvar att jaga!
Det är inte varje år det säljs 1200 flaskor, men nu är vi i slutet av en högkonjunktur och 2008 är en haussad årgång, så man vet inte!Såhär mycket Cristal har sålts de senaste åren. 2009 och 2017 har det varit mer än 900 liter (=1200 flaskor).
Visa bifogad bild 14113
Varför då? Hade ju varit bättre om dom sänkte priset med 200kr istället...Fick ny info nu att Cristal 08 ska levereras i en "deluxe-box" vilket låter lovande.
För att jag vill ha lådan också?Varför då? Hade ju varit bättre om dom sänkte priset med 200kr istället...
Fick ny info nu att Cristal 08 ska levereras i en "deluxe-box" vilket låter lovande.
En trevlig kvinna på VinUnicVart kommer informationen ifrån?
En trevlig kvinna på VinUnic
Någon som vet när sir Winston Churchill 08` släpps idag?
Jag har kollat en gång i kvarten och bara sett saldo:0Är de inte redan släppta?
Är de inte redan släppta?
Jag har kollat en gång i kvarten och bara sett saldo:0
Jag har kollat en gång i kvarten och bara sett saldo:0
Är de inte redan släppta? Ska väl vara 10:00? Bästa är vanligtvis att gå ner till en butik om du känner dem.
Den blev idag tillgänglig att beställa för butikerna. Så tar ett par dagar innan den finns på depån och i butikerna.
Tidigast tisdag.
jag hoppas att deluxe-box innebär det iaf men kan inte lova nåtSå då är det "bekräftat"? Då kanske man ska fylla på sin nuvarande cristalsamling
Ja. Men nu var den TS igen. Få se imorgon vad de satt för datum.Innebär det att man kan gå till en butik idag och beställa hem?
Ja. Men nu var den TS igen. Få se imorgon vad de satt för datum.