Sigdarve
Medlem
Samma här.Nix, både jag och polaren gjorde innan 01 och ingen av oss fick.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Samma här.Nix, både jag och polaren gjorde innan 01 och ingen av oss fick.
Eftersom den här inleveransen var till för att förse sydvästra Skåne och Stockholm, är det någon som vet när nästa skeppning kommer? Av WC-08, alltså.Stockholm och sydvästra Skåne. Det förbryllar mig att Göteborg inte finns med...
Att de 70% av befolkningen som inte bor i de tre regionerna inte har samma tillgång till vinet var väntat.
Enligt systembolaget kom det 647 flaskor.Verkar tyvärr som de inte kommer nå mer Cristal. Det var långt ifrån 1200 flaskor som kom idag så jävligt tråkigt.
Ja vi har hört det nu många gånger om din beställning Däremot är det konstigt att du fick utan låda och dessa kommer med låda.Att det var 647 flaskor stämmer nog. Antar att det skulle ha släppts 650 flaskor egentligen, men råkade komma över tre flaskor i februari vilket då kan förklara att det just var 647 flaskor. Kunde dock inte hålla mig och beställa en flaska till..
Ja vi har hört det nu många gånger om din beställning Däremot är det konstigt att du fick utan låda och dessa kommer med låda.
Räkna inte med mig. F. Schelin skriver i sin bok,Ja, det håller jag med om. Tycket mest att det är roligt.
Nu väntar vi bara på Bollinger La Grande Année 08`, frågan är bara hur stor efterfrågan det kommer att vara på den!?
Vilket datum var det LGA släpps? Antal?Ja, det håller jag med om. Tycket mest att det är roligt.
Nu väntar vi bara på Bollinger La Grande Année 08`, frågan är bara hur stor efterfrågan det kommer att vara på den!?
April har jag läst. Antal oklart.Vilket datum var det LGA släpps? Antal?
Perfekt! Då blir det till att äta nudlar i april också.April har jag läst. Antal oklart.
Vilket datum var det LGA släpps? Antal?
Fick detta mess precis. Säger ju verkligen mycket. Man undrar ju om ens order kommer att makuleras eller ej. Någon annan som fått samma kryptiska sms?
Eller 20, med romerska siffror.XX låter ju som du får minst 10
Eller 20, med romerska siffror.
Fick nytt mess. Blev 4 flaskor. Bättre än inget iafHaha, nej det hoppas jag inte då jag bara beställde 6 flaskor.