mackan92
Medlem
Nu finns vinerna uppe till beställning i begränsad upplaga på Fanwine. Leverans planeras i början av juni.Pinga mig när det är dags
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Nu finns vinerna uppe till beställning i begränsad upplaga på Fanwine. Leverans planeras i början av juni.Pinga mig när det är dags
vad kostar frakten? Är det några andra avgifter som kommer till annat än de som syns ovan?Nu finns vinerna uppe till beställning i begränsad upplaga på Fanwine. Leverans planeras i början av juni.
Visa bifogad bild 29232
143kr. Inga fler avgifter än det som syns.vad kostar frakten? Är det några andra avgifter som kommer till annat än de som syns ovan?
Så otroligt vackert!Visa bifogad bild 29248
2012 Louis Roederer Vintage Brut Rosé
Drack denna på halvmagnum för ett par veckor sedan och tyckte att den var fantastisk. Privatimporterade dessa magnum för 1489:- styck.
Som sagt stort tack för tipset! Tre st tog jag direktVisa bifogad bild 29207Visa bifogad bild 29207
Nu har jag upptäckt att man kan PI 2008 Henriot på magnum från Lively Wines!
Varsågoda!
Vet dock inte om det medföljer någon låda eller inte lol.
Det är så praktiskt med det transparenta och lättmanövrerade systemet med privatimport via systembolaget!Som sagt stort tack för tipset! Tre st tog jag direkt
Visa bifogad bild 29274
Speciellt när jag bara fick en på släppet via en polareDet är så praktiskt med det transparenta och lättmanövrerade systemet med privatimport via systembolaget!
Det är alltid en nöje att bestå forummedlemmarnas bästa!Som sagt stort tack för tipset! Tre st tog jag direkt
Visa bifogad bild 29274
Och nu dök även min tillökning till champagne-familjen upp, tätt följd av en Dompa från CataWiki.Visa bifogad bild 29207Visa bifogad bild 29207
Nu har jag upptäckt att man kan PI 2008 Henriot på magnum från Lively Wines!
Varsågoda!
Vet dock inte om det medföljer någon låda eller inte lol.
Otroligt bra Champagne. Tycker nog inte den är bättre än Chetillons men däremot annorlunda, elegantare och mer komplex. Base 2015 är den bästa hitills.Hur är Pierre Péters L'Etonnant Mr Victor? Någon som har druckit den och har input?
Är den bättre än Chetillon?
Lysande! Då tackar jag ja till offertenOtroligt bra Champagne. Tycker nog inte den är bättre än Chetillons men däremot annorlunda, elegantare och mer komplex. Base 2015 är den bästa hitills.
Privatimport ? Blev också lite sugenLysande! Då tackar jag ja till offerten
Ja!Privatimport ? Blev också lite sugen