buteljen
Medlem
Nej. Men den får 18,5 av Jancis RobinsonHar någon hunnit dricka Krug Grande Cuvee 172eme Edition ännu och har ett omdöme?
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Nej. Men den får 18,5 av Jancis RobinsonHar någon hunnit dricka Krug Grande Cuvee 172eme Edition ännu och har ett omdöme?
Provat endast en gång och basert på det rankar jag den sist av 169,168,170,171,172 där 169 för mig är den klart bästa,Har någon hunnit dricka Krug Grande Cuvee 172eme Edition ännu och har ett omdöme?
Tack för input!Provat endast en gång och basert på det rankar jag den sist av 169,168,170,171,172 där 169 för mig är den klart bästa,
Japp! Men för runt 10 år sedan och som 11:e (ish) flaska på ett nyårskalas.Är det någon som har provat Mandois tidigare?
Mousserande vin (Bubbel) | Systembolaget
Sök bland alla drycker i vårt sortiment. Vi har ett stort utbud inom vin, öl, sprit och alkoholfritt. Du kan filtrera så du får rätt dryck till rätt tillfälle.www.systembolaget.se
Ja, köp inte !Är det någon som har provat Mandois tidigare?
Mousserande vin (Bubbel) | Systembolaget
Sök bland alla drycker i vårt sortiment. Vi har ett stort utbud inom vin, öl, sprit och alkoholfritt. Du kan filtrera så du får rätt dryck till rätt tillfälle.www.systembolaget.se
Jag testade lite av instegsvarianten på restaurang tidigare i år och måste tyvärr hålla med om att den kan man iaf vara utan. Slätstruken och tråkig. Drack gula änkan NV bredvid, och den var många klasser bättre.Ja, köp inte !
Är min rekommendation
Haha tror inte att du får något svar i denna tråden. Dyyyyyyrt med skymfNej. Men den får 18,5 av Jancis Robinson
Tesco Rosé?!? 96 poäng!?!Det har varit mycket diskussioner om betyg på senaste, så snubblade jag över detta idag. Någon som har druckit eller nu känner ett väldigt stort sug efter att göra? Samma lista över viner de rekommenderade låg hiedsieck bdm 2014 som fick samma poängVisa bifogad bild 32636Visa bifogad bild 32637
Precis den världen man vill leva iTesco Rosé?!? 96 poäng!?!
Låt oss veta bums! Detta kan bli halmstrået som knäcker monopolet! Snart kan ICA rosé/BdB/Brut röra sig i de högre echelon av eget märkesbubbel??
Det blir intressant att se om FW-effekten sträcker sig till UK!?Det har varit mycket diskussioner om betyg på senaste, så snubblade jag över detta idag. Någon som har druckit eller nu känner ett väldigt stort sug efter att göra? Samma lista över viner de rekommenderade låg hiedsieck bdm 2014 som fick samma poängVisa bifogad bild 32636Visa bifogad bild 32637
Det har varit mycket diskussioner om betyg på senaste, så snubblade jag över detta idag. Någon som har druckit eller nu känner ett väldigt stort sug efter att göra? Samma lista över viner de rekommenderade låg hiedsieck bdm 2014 som fick samma poäng
Det är PI som gäller. Senast jag hörde skulle leverantören ha runt 1750 kr för årgång -16.Någon som vet status på PP les Chetillons 2016 på bolaget alt annan kran? Är det PI som gäller igen?
När jag svängde förbi Heathrow terminal 2 i augusti kostade LGA15 £ 115,79. Att hitta en bra champagne till bra pris är väl tyvärr ett extremt undantagsfall på en flygplatsbutik idag, och kedjan Dufry har inte haft någon större stabilitet i vilket champagnesortiment de har efter covid. (Ett tag - förra året? - hade de många Lansoner inkl. bra pris på "Le Vintage", men några månader senare fanns det inga Lansoner alls.) Just Bolly brukar ha bra priser i UK. Eftersom Dufry sköter butikerna går det också att få upp till 10% genom förbeställning eller genom att ha rätt medlemsnivå i Red by Dufry. Så det blev £ 104,21 eller 1445 kr inkl kreditkortsavgifter. Tyvärr blev det bara en flaska eftersom jag hade två tunga incheckade väskor och fick begränsa mig till vad jag kunde få ner i ryggsäcken. Och så har jag ju köpstopp.Bollinger Grande Année 2015 för 1680:- ink. allt på Catawiki känns ändå anständigt. En dryg femhunka under Bolis.