This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Från höstens sändningar från Franska Vinlistan?Igår tog det en evighet att lägga barnen och sedan blev det sen middag framför sista avsnittet av Fargo. Prosciutto, rökt skinka, potatissallad och ostbricka. Till det korkade vi upp en Paul Dethune Extra Brut på halvflaska. Så härligt att ha bra champagne på halvflaska hemma.
Från höstens sändningar från Franska Vinlistan?
Vi har en kartong hemma och funderade på om de var njutbara redan nu?
Köpte också halvflaskorna, perfekt just när man bara behöver ett litet glas, har dock inte poppat första än trots att det är en av mina favvoproducenter då jag firar sjömansjul i Norge i år...Igår tog det en evighet att lägga barnen och sedan blev det sen middag framför sista avsnittet av Fargo. Prosciutto, rökt skinka, potatissallad och ostbricka. Till det korkade vi upp en Paul Dethune Extra Brut på halvflaska. Så härligt att ha bra champagne på halvflaska hemma.
Tack Elvis!Ja, de är från hösten sändning från Franska Vinlistan och ja, det är njutbara redan nu!
Har du vägarna förbi Täby c så kan denna nekrofil gärna ta ett smakprovKorkade precis upp en Winston Churchill 1998. Korken satt oroväckande löst och, mycket riktigt, den var kraftigt oxiderad och helt död. Va f-n!
Nu ligger en tröst-Vilmart Coeur de Cuvée 2002 på kylning.
Notan, är den i dollar eller cents? Hundratrettiofemtusen dollar (varav dricks drygt tjugotvåtusen dollar)?Korkade upp en skumpa storlek Large för någon kväll sedan. Behöver några år till på sig för att mogna och blomma ut ordentligt tycker jag. Gillar inte riktigt formfaktorn heller, svårt att hälla upp på. Minns inte namnet på den, rätt så dimmigt minne från den kvällen. Riktigt saftig nota också..
Zac Efron's blowout.Notan, är den i dollar eller cents? Hundratrettiofemtusen dollar (varav dricks drygt tjugotvåtusen dollar)?
Addendum: Det var alltså en stenrik ryss som bjöd en halvtaskig skådis på huvudpjäsen.
Har du vägarna förbi Täby c så kan denna nekrofil gärna ta ett smakprov
US Dollars!Notan, är den i dollar eller cents? Hundratrettiofemtusen dollar (varav dricks drygt tjugotvåtusen dollar)?
Korkade precis upp en Winston Churchill 1998. Korken satt oroväckande löst och, mycket riktigt, den var kraftigt oxiderad och helt död. Va f-n!
Tänkte på dig Elvis när jag läste den här historien, scrolla ner en bra bit i berättelsen när de boardar första klass på Asiana till Frankfurt..
konstigt, länken kom inte med i förra inlägget. nu så!Nu gjorde du mig nyfiken. Länk?
Tråkig historia! Men det låter ju som ett alldeles lysande substitut!Korkade precis upp en Winston Churchill 1998. Korken satt oroväckande löst och, mycket riktigt, den var kraftigt oxiderad och helt död. Va f-n!