Tyvärr levererades 2006. Men dom åker tillbaka igen...Den är släppt sedan några veckor tillbaka. Jag har inte sett den fysiskt då min lilla lokala butik inte har den på hyllorna men lägger du en beställning på den så får du 2008.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Tyvärr levererades 2006. Men dom åker tillbaka igen...Den är släppt sedan några veckor tillbaka. Jag har inte sett den fysiskt då min lilla lokala butik inte har den på hyllorna men lägger du en beställning på den så får du 2008.
Tyvärr levererades 2006. Men dom åker tillbaka igen...
Jag har en flaska i förrådet, vad tror du om drickfönstret?Visa bifogad bild 8077
Les Chetillons 2007
God och lättdrucken men saknar komplexitet i dagsläget för att ge några bestående intryck. Ikväll var det havskräftorna som imponerade mest. Huvudena var enormt goda
Äsch, ett briljant vin briljerar även i plastmugg!
Jag har en flaska i förrådet, vad tror du om drickfönstret?
Inte speciellt snyggt skött av bolaget. Importören måste sutttit på ett hyfsat lager av 2006 som de vill bli av med först och pallarna med 2008 får stå och ruva i lagerlokalerna ett tag till.
Vad är det för vin?blir inte riktigt klok på denna flaska det första som slog mig var färgen det är en 2007 jag gillade de tropiska tonerna som de andra 07 jag har smakat syran var inte så tuff en väldig annorlunda bdn 100% pinotnoir 2g dosage men på ett positivt sätt tog två glas och spara resten tills imorgon så får man se om det händer något över morgondagen Visa bifogad bild 8254
Det kanske är 3 flaskor och inte ett 3 pack!!Fick idag ett erbjudande om att köpa 3 flaskor CdM 2002, alltså ett 3-pack.
Reagerade på att det just var 3 flaskor, senast jag köpte CdM så var det styckvis.
När jag köpte GC så var det 6-pack.
Något fuffens eller säljs Krug även i lådor om 3?
Skicka ett mail till Krug!Nej, ett 3-pack var det. 1 piece, 3x75cl woodbox stod det.
Aldrig hört tidigare..?
Det är inte ovanligt att det säljs trälådor med tre flaskor Krug. Jag minns inte om jag sett just tre fl CdM, men kombinationen Vintage, CdM och GC, där alla flaskor har samma (bas)årgång, dyker upp emellanåt!Fick idag ett erbjudande om att köpa 3 flaskor CdM 2002, alltså ett 3-pack.
Reagerade på att det just var 3 flaskor, senast jag köpte CdM så var det styckvis.
När jag köpte GC så var det 6-pack.
Något fuffens eller säljs Krug även i lådor om 3?
Det är inte ovanligt att det säljs trälådor med tre flaskor Krug. Jag minns inte om jag sett just tre fl CdM, men kombinationen Vintage, CdM och GC, där alla flaskor har samma (bas)årgång, dyker upp emellanåt!
Tillägg: Vad kostar kalaset?