This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Har nu druckit tre av alla mina Charles Heidsieck med bas 2008. Jag måste säga att det är en ganska stor flaskvariation på dem. Har nu fått en riktigt bra, en medioker och en rent ut sagt dålig flaska.
Svårt att se vad det är du har druckit...
Urkass bild såg jag nu, det är Cuvée St Vincent 2000Svårt att se vad det är du har druckit...
Det är verkligen en härlig champagne (även om den inte når upp till 96:ans nivå)! Grattis till en härlig upplevelse och - får jag förmoda - en ögonöppnare!
Icke mina glas och inte heller jag som hällde upp champagnen hehe, champagnen dracks tyvärr inte hemma hos mig Jag kör med kupor från Peugeot som dessa:Det är verkligen en härlig champagne (även om den inte når upp till 96:ans nivå)! Grattis till en härlig upplevelse och - får jag förmoda - en ögonöppnare!
Ett tips (i all välmening): Byt ut de där glasen så fort som möjligt! Eller - om du envisas med att behålla dem - fyll dem inte så mycket som du gjort på bilden! Då kommer du att uppleva dina champagner ännu bättre!
Bra ursäkt!Icke mina glas och inte heller jag som hällde upp champagnen hehe, champagnen dracks tyvärr inte hemma hos mig Jag kör med kupor från Peugeot som dessa:
Visa bifogad bild 8232
Jag tyckte det var lite synd med glasen, men trots det så var det verkligen en upplevelse med vinet!Bra ursäkt!
Jag tyckte det var lite synd med glasen, men trots det så var det verkligen en upplevelse med vinet!
Glasen blev fulla pga att flaskan delades upp lika, jag ville nästan säga något men avstodKanske inte helt populärt att kommentera glasen när man är bortbjuden som gäst heller då blir man nog inte bjuden igen!
Umgänge. Ett gissel.Glasen blev fulla pga att flaskan delades upp lika, jag ville nästan säga något men avstod
Sant! Jag dricker alltid Bandol i plastmugg...Äsch, ett briljant vin briljerar även i plastmugg!
Jag vet, briljanta viner klarar det!Sant! Jag dricker alltid Bandol i plastmugg...