M
Mouton
Full jackpott i jakten på bdx -15, trots att jag var ledig och hemma med seg dator och låååångsam uppkoppling.
Visst kunde det stått nån Brion och Margaux där också, men nånstans måste man dra gränsen
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Topp!Visa bifogad bild 12917
Det blev i alla fall ett par 2013 Kapcsándy Family Winery Estate Cuvée State Lane Vineyard i senaste webblanseringen. Inte provat tidigare men både producent och årgång känns intressant.
Vad sa jag?Visa bifogad bild 12916
Full jackpott i jakten på bdx -15, trots att jag var ledig och hemma med seg dator och låååångsam uppkoppling.
Visst kunde det stått nån Brion och Margaux där också, men nånstans måste man dra gränsen
Japp, skulle litat på dig direkt. Då hade jag sluppit våndas i 5 dagarVad sa jag?
Fel vinhandlare
Nu har jag ändrat tack för notisenFel vinhandlare
Senaste månadens inköp
6 pack av Pol Roger Rosé 2008, Pol Roger brut vintage 2008 och Roederer 2012.
6 st Georg Breuer Terra montosa 2016
6 Seghesio old vine zinfandel 2015
10 flaskor Dönnhoff Nahe Riesling Trocken 2016
6 Willi schaefer Graacher domprobst kabinett 2016.
6 Louis M Martini Sonoma Cab
Allt får ligga några år.
Visa bifogad bild 12924
Alleswein hat kleine Quantitäten von Raveneau. Du mußt auch etwas mehr kaufen, wieviel weiss ich nicht genau.Du får gärna tipsa mig!!
Fick mina BdM från Le Chiuse idag.
Hur gick det för er andra som beställde? Den står som tillfälligt slut nu.
Visa bifogad bild 12950
Vad fick du ge?Köpte två lådor Hermitage 2009 från Delas på senaste auktionen.
Visa bifogad bild 12952
Visa bifogad bild 12953