This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Priset verkar vara justerat även på kommande årgångar, inte bara de utgående......vilket ju verkar lovande. Är det någon som har koll på vinet också? Är det värt ett köp?Sortiment | Systembolaget
Sök bland alla drycker i vårt sortiment. Vi har ett stort utbud inom vin, öl, sprit och alkoholfritt. Du kan filtrera så du får rätt dryck till rätt tillfälle.www.systembolaget.se
Quaffable dumpade hela sin portfölj med viner från David & Nadia till kraftigt nedsatt pris, ständigt på jakt efter mer Sydafrika så högg 2x Aristargos och Chenin Blanc '21
Wow bra pris ,undrar varför dem sänkte den, årgångskumpan av Henriot säljer vell alltid?Knep just några Henriot 2014 a 499kr, sänkt från 699kr. Var ”slut online” redan igår men finns i några butiker. Deal väl.?
De Grenacher som jag har provat har varit konsistent bra, men kanske inte några fynd när priset var 300+. För 219 kr är det en annan sak. De vita har aldrig funnits i det tillfälliga sortimentet (vad jag vet).Priset verkar vara justerat även på kommande årgångar, inte bara de utgående......vilket ju verkar lovande. Är det någon som har koll på vinet också? Är det värt ett köp?
Knep just några Henriot 2014 a 499kr, sänkt från 699kr. Var ”slut online” redan igår men finns i några butiker. Deal väl.?
Wow bra pris ,undrar varför dem sänkte den, årgångskumpan av Henriot säljer vell alltid?
Eftersom den ligger i fasta sortimentet så gäller väl detta priset åtminstone ett halvår?
Kalas i så fall även om det blir årgångsbyte!
Min hjärna är fortfarande inställd på att årgångsskumpa kostar en röding...
Haha, samma här. Gbg är snart tomt.Skulle ändå returnera några flaskor idag så Henriot-tipset kom lägligt!
Visa bifogad bild 32717
Haha, var där precis innan dig och lämnade tre. Butikstjejen hoppades få lägga vantarna på några vid dagens slut.Visa bifogad bild 32720Väldigt sällan jag faller för fomo numera och kan inte minnas när jag senast körde till bolaget med ena ögat på butikssaldot. Men vankas det Henriot millesime till fyndpris så kan ni räkna in mig . Tömde precis lagret i Nordstan Gbg.
Tacksam att du lämnade några till mig . Finewineseffekten har slag till igenHaha, var där precis innan dig och lämnade tre. Butikstjejen hoppades få lägga vantarna på några vid dagens slut.
Sortiment | Systembolaget
Sök bland alla drycker i vårt sortiment. Vi har ett stort utbud inom vin, öl, sprit och alkoholfritt. Du kan filtrera så du får rätt dryck till rätt tillfälle.www.systembolaget.se
Quaffable dumpade hela sin portfölj med viner från David & Nadia till kraftigt nedsatt pris, ständigt på jakt efter mer Sydafrika så högg 2x Aristargos och Chenin Blanc '21
Priset verkar vara justerat även på kommande årgångar, inte bara de utgående......vilket ju verkar lovande. Är det någon som har koll på vinet också? Är det värt ett köp?
Tack för tipset !Sortiment | Systembolaget
Aristargos brukar vara bra år från år.Priset verkar vara justerat även på kommande årgångar, inte bara de utgående......vilket ju verkar lovande. Är det någon som har koll på vinet också? Är det värt ett köp?