This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
En liten reflektion nu när prissänkningarna står som spön i backen:
Är det pyspunka på finewines ?
Åter i lager imorgon (5/9) står det nu på hemsidan (som är väldigt buggig för mej)Det skulle komma in fler Henriot i webblager idag. Kl 10:11 när jag äntligen kunde söka vettigt på Systembolaget och då visar de noll i saldo. Uppdateras listorna innan öppning eller borde jag slinka in på hemsidan under dagen för att hålla koll?
Jag tryckte på "bevaka vara". Förhoppningsvis fungerar hemsidan bättre snart och en notis skickas när de åter finns i lager.Åter i lager imorgon (5/9) står det nu på hemsidan (som är väldigt buggig för mej)
Bara för att Henriots utsökta årgångschampagne säljs till priser som vi inte sett sedan 2015/2016 (tror jag) ska väl inte du falla för den pågående masshysterin.Måste… stå… emot…
Svårt…
FOMO!
NEJ!!!!!
I vintras la jag upp önskemål om Damien Hugot M18 via Fanwine, då tror jag forumet köpte 90flaskor på en vecka utav den, skulle säga att det nog rör sig om liknande mängd här på HenriotenDet hade varit intressant att veta vilken effekt en sådan här tråd har på försäljningen. Hur många flaskor Henriot såldes sedan tips i måndags? Hur stor andel av dem köpen är gjorda av hur många personer som sett tråden här?
Kan vi anta att bara en bråkdel av dem som agerar på ett tips här också är medlemmar och engagerar sig i tråden genom att skriva/gilla?
Edit: Tack för tips
Lökigt att de inte skikar mellan bolag längre...Finewineseffekten verkar inte nå så långt norrut som Umeå, finns 44 st Henriot 2014 på hyllan där.
Då måste de fått leverans idag, deras saldo var 10 igår eftermiddag och 4 imorse. Så då kan den nog dyka upp igen på diverse bolag runt om i landet.Finewineseffekten verkar inte nå så långt norrut som Umeå, finns 44 st Henriot 2014 på hyllan där.
Här tror jag nog @SwedishLökigt att de inte skikar mellan bolag längre...