StefanAkiko
Återgår till pendeldrickning post-COVID.
Jag är knappast en magister att sätta ngn på provHar inte så jätte många års erfarenhet men tror jag skulle kunna stå ganska bra på en provning. Du får gärna sätta mig på prov
Vi får helt enkelt arrangera en dubbelblind bubbelprovning. Tycker själv det är oerhört skoj med blinda provningar. Finns inget som är så ögonöppnande. Borde nog vara rätt många som skulle tycka det som en trevlig afton med goda samtal, glada skratt, några "Ahaaa!" och några "Nämen-vaffan?".
Jag är lätt på!
Behövs bara en plats, några glas och ett gäng på en typ 10-12 pers som orkar ta sig genom 4 flighter med 6 viner i varje. Jag kan ordna vinerna och vi delar lämpligen på omkostnaderna. Det finns en bra hotellrestaurang nära Yokohama Stationen som nog skulle låta oss vara där utan någon särskild kostnad, bara vi äter. Vad sägs om sista lördagen i mars 2015? Då hinner alla planera.
I Umeå har jag också bra utrymmen att nyttja.
Ävenså i London.
Annars verkar det som att de flesta mest befinner sig i Stlm? Där har dock inte jag tillgång till ngn bra lokal, men det finns säkerligen någon som har...