Inga bubblor eller kommer det fler bilder?
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Skönt att se att du kör med Tramontina bestick. Världsbäst. Alla svenskar borde göra ett studiebesök på deras fabrik. Snacka om välstånd och att dela med sig av välståndet. Jag bugar mig djupt inför Tramontina och tar av mig hatten.Tjo, fredag den 13 hälsar på och hemma i Svedala är man igen.
Enkel "snabb mat" för kaggen ikväll, det vankades parmesan kycklingfilé med ugns bakad potät och hemknåpat arom-smör.
Det här hade jag missat helt. Tack!Ja det är verkligen ett väldigt trevligt vin och en ruggigt bra producent. Missa inte hans Beaujolais Noveau som kommer nästa veckan den 19/11.
Parmesan och skumpa - jag ser inte vad som skulle gå fel där? Det har - med bravur - fått tjäna som middag hemma hos mig mer än en gång.Vinet då? Skulle serverat valfri NV Champagne, men började grubbla pga osten i maten.
Riktigt tråkig och tragisk händelse. En attack mot den globala friheten. Vin känns väldigt oviktigt i jämförelse.Inte så där jättekul att vakna upp idag. Alla riktiga vinälskare tänker idag på vår fantastiska ledstjärna och det som har hänt där.
Köp mer franskt vin. Drick mer franskt vin. Tänk på fransmännen och tacka dem tyst för varje klunk. Peace.
Visa bifogad bild 5470
Parmesan och skumpa - jag ser inte vad som skulle gå fel där? Det har - med bravur - fått tjäna som middag hemma hos mig mer än en gång.
Vad tyckte du om Te Wahi? Gillade själv det skarpt när jag testade det förra veckan.
Den var väldigt bra! Det kommer lite anteckningar - så fort jag återhämtat mig...Vad tyckte du om Te Wahi? Gillade själv det skarpt när jag testade det förra veckan.
Rafael och Alvaro Palacios är bröder.2014 Rafael Palacios, Bolo Mountain Wine Godello - Valdeorras
Mig veterligen har Rafael Palacios ingenting att göra med övriga Palaciosar i Spanien. Olika familjer.
Krusbär, svartvinbärsbuske. Påminner om en SB i viss mån. Krispigt, fruktigt, lättdrucket som fan. Bra syra, bra vin, bra pris, bra sommardricka. 86p. Vill definitivt testa mer godello - synd att producentens storvin är tillfälligt slut på flaskbanken.
Så noga efterforskningar hade jag alltså gjort. Ändrat i inlägget. Tack för info!Rafael och Alvaro Palacios är bröder.