M
Mouton
Imorgon bröder, vad sägs om en Barolo för att (typ) jämföra ? Vad har ni era källare, kom med idéer
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Mer info, tack! Vitt/rött? Inköpt var? Hittar inga på bolaget.
Edit: kostar tydligen 349:- och har fått 93+ av RPSorry. Som sas tidigare är detta en spanjor. Rött vin. @Mattias S har rätt angående druvan.
Jag köpte denna som en del i "Världsmästarlådan" från Winefiner.
http://www.winefinder.se/vin/varldsmastarladan-arvid-rosengren-a118224
Nåväl. Kontentan av min fråga är, hur stor påverkan har sammanhanget, stället ställt till upplevelsen? Jo mitt samlande speglar en stor del Piemonte som jag här hemma inte kan försvara trots alla mina år på plats.
Från Barolo kan man väl bara dricka Accomasso eller ?Imorgon bröder, vad sägs om en Barolo för att (typ) jämföra ? Vad har ni era källare, kom med idéer
Njae där får jag nog säga att jag inte håller med riktigt men det beror kanske på att jag värdesätter variation i mitt vindrickande mer än ngt annat och hur bra ett vin eller vintyp än är så tröttnar i alla fall jag förr eller senare och det enda som råder bot på det är ngt som bryter av med ett annorlunda uttryck.Nja, vem har fel. Klart du har rätt angående en jämförelse bdx -Barolo,,,,.. Bordeaux kommer alltid att vinna.. Vi pratar mer bästa årgång mot varandra