This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Krug88 skrev:Igår blev det en magnum Gosset 99 och nära 100 B52r :'(
Herregud vad jag tycker synd om mig själv idag...
Bubblaren skrev:anders, tränar du bara en (1) gång i veckan?? :-\
anders skrev:På vad...?
Tilläggas kan också en liten episod. När Hermitagen skulle serveras bedömde chefssommelieren att vinet var för kallt. En (betydligt) yngre sommelier beordrades att värma flaskan med sina händer så där stod hon i ett par minuter framför mig med flaskan. Det har väl knappast någon större inverkan på temperaturen... Hur som helst så när hon kände sig klar så talade jag om för henne att det var helt uteslutet att hon skulle ge mig en massage med de händerna, det skulle vara skitkallt.
Detta var alltså mitt i middagen. Mot slutet kom tjejen tillbaka för att skänka upp Moet ur magnum. Precis när hon tagit första steget för att lämna mitt bord säger jag ursäkta, ett ögonblick. Tjejen kommer tillbaka och presenterar flaskan igen, hon tror att jag inte såg ordentligt. Nu tar jag tag i hennes hand och säger att den är fortfarande för kall och föreslår att hon ska gå ut i köket och låna en mikro för att värma till nävarna. Så går det till när anders går på finkrog.
Jos skrev:Hahaha... skönt drängig du är
Jos skrev:Och hoppas turken fortsätter spela skitmusik så hela gymmet använder nytt namn till slut..
Jodå, hon var säkert extatisk. ;Danders skrev:Jodå, tjejen skrattade gott åt mina tilltag.
shorepower skrev:Jodå, hon var säkert extatisk. ;D
Alla som inte får betalt? ;Danders skrev:Naturligtvis. Vilken kvinna skulle inte vara det över tanken på att få vidröra min kropp? ;D
shorepower skrev:Alla som inte får betalt? ;D