This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
En champagne gjord på ekfat? Jag trodde det var druvor som var huvudingridiensen ... (sorry för den straffsparken, kunde inte låta bli )magnum skrev:Clouet Grande Reserve, gjord på ekfat. Bra, NV Champagne (pga tips från Per Stade dracks denna ur Riedel Sommelier Bourgogne)
När var den degad? Drack en 09 för ett tag sedan och den var lite bråkig.magnum skrev:Selosse Rose
Vet inte riktigt 4-5 år sen, helt perfekt att dricka nu ;Dshorepower skrev:När var den degad? Drack en 09 för ett tag sedan och den var lite bråkig.
CH skrev:Palmer brut -02 och en Bollinger SC som legat i nästan 3 år.
Bollingern däremot hade blivit kanon. Trodde inte att 3 år kunde gör sån stor skillnad.
Grattis!Elvis skrev:Nyss hemkommen från BB ville vi fira med lite skumpa och det blev Pol Roger Brut Réserve på kvartsmagnum. Min fru går på smärtstillande och nöjde sig med en klunk. Själv var jag för trött för att orka dricka upp resten... ??? Har en bit kvar till min normala form.