Anders Landström
Medlem
SV: Idag dricker vi
Jag har sju RD96 så låt oss prova nästa gång du är uppe i estockholmo och då kan du spara din enpetare .
Vad gäller Mesnil, det var faktiskt ingen som sa något om gåslever men eftersom han var med på provningen så var det en passande passning
DP 2002 var inköpt på SS så de har bytt årgång. Tyckte det var intressant att prova så där direkt. Skulle vara kul att höra vad du tycker.CH skrev:Det låter väldigt lovande. Tittade efter den nu i helgen när jag var i Berlin men hittade bara -00 tyvärr. Verkar som det har byt årgång på SS men är det någon som kan bekräfta detta? Skulle gärna vilja testa en flaska efter att läst era anteckningar.
Låter också väldigt lovande. Har inte varit speciellt imponerad de gånger jag provat RD -96 och bland de som varit med när jag gjort det har alla varit enade om att det är lagring som gäller men nu kanske de börjar öppna upp sig? Har bara 1 kvar men med tanke på hur bra ni tyckte den var så kan det nog bli svårt att låta den vara.
Gissar att det var Mesnil som slängde ur sig det? Har nog aldrig varit på en provning med honom utan att han säger det.
Jag har sju RD96 så låt oss prova nästa gång du är uppe i estockholmo och då kan du spara din enpetare .
Vad gäller Mesnil, det var faktiskt ingen som sa något om gåslever men eftersom han var med på provningen så var det en passande passning