This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
JaÄr den på både italienska och engelska? Det ser ut så på omslaget.
Kunskap är aldrig tungt att bära så jag vill påstå att du har gjort två kanonköp. Vi välkomnar dig varmt till forumet och ser framemot att läsa mer av dina vinösa framsteg i framtiden!Har med mitt nyvunna intresse på vin och denna sajt insett att jag skulle gynnas mycket av att vara mer aktiv här på forumet.
och självklart ledde ju detta till att jag nu skulle skaffa information och då är det nätet och böcker som gäller har skaffat mig min egen ny utgåva av The oxford wine companion och då jag själv har fattat ett stort intresse av tyska viner, fråga mig inte varför så har jag skaffat the world atlas of german wines, har ingen erfarenhet av denna kommer den vara värd inköpet?
Tack så mycket hoppas att få lära mig mycket och få dela med mig av mina erfarenheterKunskap är aldrig tungt att bära så jag vill påstå att du har gjort två kanonköp. Vi välkomnar dig varmt till forumet och ser framemot att läsa mer av dina vinösa framsteg i framtiden!
Grym bok!
Fick denna i somras, bara suttit och bläddrat men börjar man läsa mycket blir man nästan förvirrad
Utmaning att läsa pärm till pärm, funkar nog bäst som uppslagsverkFick denna i somras, bara suttit och bläddrat men börjar man läsa mycket blir man nästan förvirrad
Att döma av bilden så är det den med det lägre priset som jag fick av frugan. Jag kan kolla med henne om hon har kvar bekräftelsen med artikelnummer om du vill.
Olika förlag som gett ut dom. Tvivlar på att det är någon skillnad innehållsmässigt.Funderade egentligen mest på om du vet vad det är för skillnad på dem