Imorgon blir det fisksoppa med torsk å skaldjur med såsen som blev över från idag då får du se den fina torsken bättre än idag.Fast det är svårt att se nåt gott från torsken.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Imorgon blir det fisksoppa med torsk å skaldjur med såsen som blev över från idag då får du se den fina torsken bättre än idag.Fast det är svårt att se nåt gott från torsken.
Visa bifogad bild 18711
Min hustru är halvösterrikare och således njuter vi traditionsmässigt Nyårs middag med
Äkta Wienerschnitzel och Österrikiska kartoffelsalat och en Grüner Veltliner; här en 2017 Domäne Wachau Terrasen Smaragd.
så gör vi varje Nyårsdag och tittar på Wiener Philharmoniker Ny Års Konserten. Prosit Neujahr!
Gabriel-glas?En bättre fredagslunch här hemma i min ensamhet
Gårdagens enkla lunch här hemma hos mig pillgrimsmusslor med blomkålspure smaksatt med vanilj senapspicklad majrova och syrat äpple och chili samt havskräftolja.
Egenfångad hälleflundra från nappstraumen lofoten hollandaisesås, bellaverde och rom från rysk vildfångad lax ketacaviar. Och i glaset en helt jäkla magiskt Alsaceriesling från domaine zind humbrecht
Visa bifogad bild 18787
Visa bifogad bild 18788
Visa bifogad bild 18789
NopeGabriel-glas?
Snygga. https://www.prowine.se/category.html/glas-fran-sophienwaldNope
Sophienwald Phoenix bourgogne
Yes dessa är det så sjukt nöjd så roligt att inte göra som de flesta andra och köpa Riedel eller Zalto har både prövat champagne och riesling i dessa och är supernöjd bourgogne får vänta ett väldigt bra allround glas får jag flinka in och säga .
har också dessa. är väldigt nöjd med demNope
sophienwald phoenix bourgogne
...shit också....Nope
sophienwald phoenix bourgogne
Litet sen på bollen men undrar hur drickmogen du uppfattade Heimbourg 15? Har en Heimbourg 16 som ligger och väntar och hade fått för mig att jag borde vänta några år till egentligen.En bättre fredagslunch /.../Och i glaset en helt jäkla magiskt Alsaceriesling från domaine zind humbrecht
Litet sen på bollen men undrar hur drickmogen du uppfattade Heimbourg 15? Har en Heimbourg 16 som ligger och väntar och hade fått för mig att jag borde vänta några år till egentligen.