The Wall
Medlem
Dregel....
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Dregel....
Dregel...
Måttlighet straffar sig.Hm, definitionen av ”massa tryffel” har helt klart fått en ny referenspunkt. Inte 7 skivor istf 5, utan massor.
Enkelt visserligen, men beskrivningen är något i underdrift; här skulle jag vilja säga DEKADENT massa tryffel. Mums!Här är det enkla det bästa.
Hemlagad pasta.
God olivolja.
Massa tryffel.
Barolo i glaset.
Visa bifogad bild 19300
Japp. Det enda man kan vara måttlig med är måttlighet. ”För mycket av det goda är oftast inte tillräckligt”.Måttlighet straffar sig.
Alltid!
Jag älskar åtta-armad bläckfisk! Grtz till fyndet!Mitt i grillsäsongs-diskussionen i annan tråd snubblade jag över en riktig octupus på lokala Hemköp. In på lokala bolaget för att köpa billig Assyrtiko för att koka i och en lite bättre från fredagssläppet att dricka till. Bläckfisken är på spisen nu och i morgon är den klar för grillen . Föredrar att koka i vitt vin.
Visa bifogad bild 19573
La aldrig ut resultatet. En suverän början på grillsäsongen.Mitt i grillsäsongs-diskussionen i annan tråd snubblade jag över en riktig octupus på lokala Hemköp. In på lokala bolaget för att köpa billig Assyrtiko för att koka i och en lite bättre från fredagssläppet att dricka till. Bläckfisken är på spisen nu och i morgon är den klar för grillen . Föredrar att koka i vitt vin.
Visa bifogad bild 19573
fantastiskt! Hur ser receptet/processen ut om man skulle försöka våga sig på samma sak?La aldrig ut resultatet. En suverän början på grillsäsongen.
Visa bifogad bild 19648