This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Stek svinvarmt I torr gjutjärn. 1 minut per sida kanske. Beroende på vad du gillar.
Kan gilla min wagyu lite mer åt medium hållet än medium-rare, du har en del så testa dig fram vet ja men annars som zippan nämnde, svinvarm panna, fettkappan först. ös fettet över för lär bli en del i pannanStek svinvarmt I torr gjutjärn. 1 minut per sida kanske. Beroende på vad du gillar.
Börja med kappan så smälter den fint.
Fettkappan först? Menar ni att jag ställer den på högkant först?Kan gilla min wagyu lite mer åt medium hållet än medium-rare, du har en del så testa dig fram vet ja men annars som zippan nämnde, svinvarm panna, fettkappan först. ös fettet över för lär bli en del i pannan
Absolut det kan man göra! , blir nästan friterad i sitt eget fett. Riktigt gott , stek inte för länge. Föredrar min nydödadFettkappan först? Menar ni att jag ställer den på högkant först?
Salt och peppar? Något annat?
Fettkappan först? Menar ni att jag ställer den på högkant först?
Precis så. Skippa peppar, kör den när du stekt klart, så blir den inte bränd och bitter.Fettkappan först? Menar ni att jag ställer den på högkant först?
Måste va dry age ? 60 dagars?Idag blir det lite kött & vin på magnum & halvflaska Visa bifogad bild 21363