Hardolph
Medlem
Beroende på pris så kan jag vara med på ett kilo. Jag brukar använda mig av en egen "kran" men ännu inte fått prisuppgift därifrån.Ska vi dra ihop ett kilo var på 10 pers till Sthlm, nån på?
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Beroende på pris så kan jag vara med på ett kilo. Jag brukar använda mig av en egen "kran" men ännu inte fått prisuppgift därifrån.Ska vi dra ihop ett kilo var på 10 pers till Sthlm, nån på?
Jag är på!Ska vi dra ihop ett kilo var på 10 pers till Sthlm, nån på?
Ska vi dra ihop ett kilo var på 10 pers till Sthlm, nån på?
Ska vi dra ihop ett kilo var på 10 pers till Sthlm, nån på?
Jag är intresserad!Ska vi dra ihop ett kilo var på 10 pers till Sthlm, nån på?
Så är det någon i södra Sverige, jag finns i södra Småland, som vill gå ihop och köpa en laddning så är jag på. Vet inte vad priserna blir men det kan jag ta fram.
Är också på om möjligt.Ska vi dra ihop ett kilo var på 10 pers till Sthlm, nån på?
Ok najs, vem ska jag kontakta?
Intresserad.Är också på om möjligt.
Finfin kombination!Ingen bild men pilgrimsmusslor med jordärtskockspuré, brynt sojasmör och stekt svamp satt som en smäck med en ekad jänkarchardonnay. Kommer definitivt lagas fler gånger.