Hans Artberg
Medlem
I ett Kulturland hade efter en sån här rättsskandal intelligentian reagerat. En Zola hade skrivit sitt J'accuse.
Men i "Cyklopernas land"? Jag tvivlar...
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Om du är lite mer konkret, iom att Zola både är död och var fransos: VEM tycker du borde kasta sig över detta ämne?I ett Kulturland hade efter en sån här rättsskandal intelligentian reagerat. En Zola hade skrivit sitt J'accuse.
JE SUIS PEDER!!!
Stulna viner av svenska staten i samarbete med iogt-nto.
Om du är lite mer konkret, iom att Zola både är död och var fransos: VEM tycker du borde kasta sig över detta ämne?
Bidragit med en summa värdigt ett hyfsat rödtjut nu. Hoppas insamlingen når i mål så småningom.
Det kändes skönt på något vis dessutom. Klart värt att rekommendera!
Samma här! Jag har ju ändå fullt i vinkylen...Bidragit med en summa värdigt ett hyfsat rödtjut nu. Hoppas insamlingen når i mål så småningom.
Det kändes skönt på något vis dessutom. Klart värt att rekommendera!
Med risk för att lägga ord i Peders mun, men stod det inte att det var både företagsböter och personböter, plus lite kringkostnader, vilka då uppgår till ca 25000 Euro.Bra skrivet av Dan på E-handel! Det är bara att dela med sig till alla man känner!
Kort fråga, men varför är crowdfundingen på €25k när det står att boten är på ~€11k?
Har faktiskt fullt i båda vinkylen, då är det bra att ha en stor garderob. Men det kändes viktigare att bidra till insamlingen än att fylla på i garderoben.Samma här! Jag har ju ändå fullt i vinkylen...
Med risk för att lägga ord i Peders mun, men stod det inte att det var både företagsböter och personböter, plus lite kringkostnader, vilka då uppgår till ca 25000 Euro.
Det låter som en klok tanke!Det är inte jag som satt upp målet 25000 euro och skulle insamlingar bidra med mer pengar än vad som behövs så skall dessa pengar öronmärkas till att främja vinhandel eller något annat välgörande ändamål så det blir redovisning av varenda krona.
Jag tycker att ett eventuellt överskott ska gå till dig för sveda och värk.Det är inte jag som satt upp målet 25000 euro och skulle insamlingar bidra med mer pengar än vad som behövs så skall dessa pengar öronmärkas till att främja vinhandel eller något annat välgörande ändamål så det blir redovisning av varenda krona.
Jag tycker att ett eventuellt överskott ska gå till dig för sveda och värk.