Kan någon snäll människa hjälpa mig med ett litet problem? Det är så att jag har använt flitigt winemag.com/ för sökning av recensioner, men nu funkar det inte som förut. Jag vet inte om det är meningen att det ska vara helt gratis heller, men jag har kunnat söka viner flera år utan större problem utom just nu.
Om man vil filtrera sitt resultat blir det bara knas hela tiden. Det går inte välja alls som man kunde förut utan att det blir helt tokigt.
Har försökt hitta en epostadress till magasinet utan lycka. Så jag tänkte att kanske någon här har en sån adress till sajten eller kan hjälpa mig med att söka för jag har kört fast. Hittar ingenstans något support för WE över huvud taget och utan att kunna filtrera resultaten finns det ingen större vits att använda deras tjänst.
Och om det vore ens möjligt att prenumerera antingen papperstidningen eller e-tidningen till Europa, skulle jag gärna göra det.
Så om du har kännedom om de här sakerna, skriv gärna här, please!
P.S. Här står det olika varianter att köpa digital tjänst, men jag vill bara läsa den på datorn. Till vänster om länken står det symbolen för ett brev, men jag kan inte få fram adressen och det skulle nog inte ens kunna hjälpa mig. Märklig vinavis som man inte kan prenumerera alls till Europa ens i digital form!
De kanske vill inte ha några kunder alls i Europa?