This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Tack för tipset Jesper, beställde genast ett par flaskorNu finns den vita Zinfandeln i lager.
Man kan hoppas det stämmer den här gången!?Nu finns den vita Zinfandeln i lager.
Nu slut igen hos leverantören.Nu finns den vita Zinfandeln i lager.
Då fanns den nog knappast denna gången heller va, eller vad tror vi? Kanske rekordsnabb fw-effekt!?!Nu slut igen hos leverantören.
Jag tror Systembolaget driver med forumet!Då fanns den nog knappast denna gången heller va, eller vad tror vi? Kanske rekordsnabb fw-effekt!?!
Helvete! Då är nog min rökt också....Systembolaget
Hej,
51635-01 Mariedam White Zinfandel 750ml är tillfälligt slut. Varan är därför makulerad i beställning E14472826.
Har du betalat på Systembolaget.se med kort, direktbetalning eller Swish kommer du återbetalas inom 14 dagar.
Med vänlig hälsning,
Systembolaget
0771-838300
Jag gjorde beställningen kl. 05.30 imorse.
Testar att beställa den också så får vi se!Nu verkar Faun finnas inne.
Jag testar också! Tack för tipset WintermuteTestar att beställa den också så får vi sen
Ok, då testar även jag Faun, särskilt eftersom man (i Malmö) ännu inte hunnit få något makulerings-sms på den vita Zinfandeln från igår. #hoppetleverJag testar också! Tack för tipset Wintermute
Nu verkar Faun finnas inne.
Testar att beställa den också så får vi se!
Jag testar också! Tack för tipset Wintermute
Jag ställer också upp i testpanelen och beställer några flaskor till västkusten!Ok, då testar även jag Faun, särskilt eftersom man (i Malmö) ännu inte hunnit få något makulerings-sms på den vita Zinfandeln från igår. #hoppetlever
Systembolaget
Hej,
51635-01 Mariedam White Zinfandel 750ml är tillfälligt slut. Varan är därför makulerad i beställning E14472826.
Har du betalat på Systembolaget.se med kort, direktbetalning eller Swish kommer du återbetalas inom 14 dagar.
Med vänlig hälsning,
Systembolaget
0771-838300
Jag gjorde beställningen kl. 05.30 imorse.
Helvete! Då är nog min rökt också....
Samma, båda. Ah well..Nu kom makuleringsmejl på båda vinerna.