Sigdarve
Medlem
Misstänkte nästan det ;-)Då är allt som köptes i höstas uppdrucket så det kommer att vara lika stort tryck igen
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Misstänkte nästan det ;-)Då är allt som köptes i höstas uppdrucket så det kommer att vara lika stort tryck igen
Tror på ett större tryck! Svårt att hitta Cristal 2008 för det priset.Misstänkte nästan det ;-)
Så då måsta man alltså bevaka webblagret som en hök, precis som med PR SWC och DP?Tror på ett större tryck! Svårt att hitta Cristal 2008 för det priset.
Alltid bättre och lättare att vara på plats än att försöka via Datorn .Frågan är ju om man ska sitta vid datorn när Cristal lanseras eller stå utanför Systembolaget.
Vad ska ni göra?
Lättare vara på plats? Ta semester 6 mars? Är det inte bara vissa utvald SB som har skumpan?Alltid bättre och lättare att vara på plats än att försöka via Datorn .
Den släpps i BS, alltså inte i butikFrågan är ju om man ska sitta vid datorn när Cristal lanseras eller stå utanför Systembolaget.
Vad ska ni göra?
Så då måsta man alltså bevaka webblagret som en hök, precis som med PR SWC och DP?
Tusen tack för informationenDen släpps i BS, alltså inte i butik
Hur kommer det sig? Med tanke på, att jag inbillar mig, att alkohol är dyrt i Sverige, jämfört med andra länder i Europa? Är Champagne billigt i Sverige jämförelsevis?Tror på ett större tryck! Svårt att hitta Cristal 2008 för det priset.
Dom Perignon är tillfälligt slut igen.PR SWC och DP är inga problem man får hålla koll på så det finns på leverantörens lager.
Websaldot spelar mindre roll. Sb lägger bara en direkt order till leverantören om det inte finns något på Sb-lagret.
Kan meddela att både winston o dompa går att beställa just nu.
Cristal lär vara värre då flaskantalet är väldigt begränsat.
Stod att SB Torsplan hade en, men det stämde inte. Hur kommer det sig att den var dyrare?
Inga SB har varken 08 eller 02 på hyllorna, alla som står är 06or.Stod att SB Torsplan hade en, men det stämde inte. Hur kommer det sig att den var dyrare?
Okey. När fanns 2002 att köpa senast?Inga SB har varken 08 eller 02 på hyllorna, alla som står är 06or.
Undrar du varför 02 är dyrare än 08? Äldre årgång som de har haft på lagring längre och har därmed valt att ta ut ett dyrare pris.
2002 var ett väldigt bra år och det är därför många hus har valt hålla på några extra länge och sedan släppa de på nytt till ett högre pris.
tre fyra år sedan så var den aktuella årgången 2002 på sb .Okey. När fanns 2002 att köpa senast?
Och då kostade den 1330 har jag läst. Så vad kommer summan 1899 ifrån, som det står att den kostar idag enligt SB.se. Kan man prissätta en vara som inte finns?tre fyra år sedan så var den aktuella årgången 2002 på sb .
Och då kostade den 1330 har jag läst. Så vad kommer summan 1899 ifrån, som det står att den kostar idag enligt SB.se. Kan man prissätta en vara som inte finns?