Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

• Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Champagne årgång 2008

CCG

Medlem
Såg att leverantören fick hem nya Cristal på Instagram. Så jag gjorde en "fuling" och gjorde en förfrågan om privatimport. Det fungerade strålande. Dock skrev dem på Instagram att det inte skulle fungera.. :p:D

Ja det kom ett mail från Vinunic för en eller två veckor sedan att 2008 var tillbaka i lager vill jag mig minnas!

Finewinedude

2024 - Låter saker och ting vara osagt
Såg att leverantören fick hem nya Cristal på Instagram. Så jag gjorde en "fuling" och gjorde en förfrågan om privatimport. Det fungerade strålande. Dock skrev dem på Instagram att det inte skulle fungera.. :p:D
Det är med andra ord något man bör pröva och se om det fungerar helt enkelt.

Finewinedude

Ja, varför inte. Dem skrev iaf att det inte skulle fungera. Men nu står jag här med mina flaskor ändå.
La precis en förfrågan på 4 flaskor. Ser vad dem säger. Uppenbarligen har dem ju 1200 flaskor hemma som skulle lanseras den 6/3. :)
Var det 1995 kr som gällde?

Borjes_bubblor

Hobbyfantast - Instagram: borjes_bubblor
La precis en förfrågan på 4 flaskor. Ser vad dem säger. Uppenbarligen har dem ju 1200 flaskor hemma som skulle lanseras den 6/3. :)
Var det 1995 kr som gällde?

Ja, 1995 kr per flaska. Ångrar att man inte beställde en hel låda vid första lanseringen. Nu kom dock flaskorna utan låda, så du vet.

Finewinedude

Ja, 1995 kr per flaska. Ångrar att man inte beställde en hel låda vid första lanseringen. Nu kom dock flaskorna utan låda, så du vet.
Tur att det inte är lådan man skall dricka ;) Sen åker de in i lagringsskåpet direkt, så tar ändå bort lådan i det fallet.

FredrikC

Medlem
Tack för tipset! Jag provade det för ett tag sen utan framgång. Men vaddå ingen ytterlåda alls? För mig gör dem mycket.. Hmm får prova och se.

Fråga från en novis nybörjare, vilken leverantör är det ni lägger förfrågan hos? Skulle också vara intresserad av några flaskor. Tack på förhand!

Toppen