FredrikC
Medlem
What?!? Hur?Fick tag i tre stycken Cristal 2008 idag.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
What?!? Hur?Fick tag i tre stycken Cristal 2008 idag.
Nix vanligaÄr det Legacy?
skit :/Nix vanliga
What?!? Hur?
Såg att leverantören fick hem nya Cristal på Instagram. Så jag gjorde en "fuling" och gjorde en förfrågan om privatimport. Det fungerade strålande. Dock skrev dem på Instagram att det inte skulle fungera..
Det är med andra ord något man bör pröva och se om det fungerar helt enkelt.Såg att leverantören fick hem nya Cristal på Instagram. Så jag gjorde en "fuling" och gjorde en förfrågan om privatimport. Det fungerade strålande. Dock skrev dem på Instagram att det inte skulle fungera..
Det är med andra ord något man bör pröva och se om det fungerar helt enkelt.
La precis en förfrågan på 4 flaskor. Ser vad dem säger. Uppenbarligen har dem ju 1200 flaskor hemma som skulle lanseras den 6/3.Ja, varför inte. Dem skrev iaf att det inte skulle fungera. Men nu står jag här med mina flaskor ändå.
La precis en förfrågan på 4 flaskor. Ser vad dem säger. Uppenbarligen har dem ju 1200 flaskor hemma som skulle lanseras den 6/3.
Var det 1995 kr som gällde?
Tur att det inte är lådan man skall dricka Sen åker de in i lagringsskåpet direkt, så tar ändå bort lådan i det fallet.Ja, 1995 kr per flaska. Ångrar att man inte beställde en hel låda vid första lanseringen. Nu kom dock flaskorna utan låda, så du vet.
Tur att det inte är lådan man skall dricka Sen åker de in i lagringsskåpet direkt, så tar ändå bort lådan i det fallet.
Jag hängde på låset innan nyår vid första släppet och tacklade ner a-lagarna och äldre vinsamlare och fyllde en vagn för 1750kr/fl. Jag ångrar mig inte och sover gott om nätterna...Ja, 1995 kr per flaska. Ångrar att man inte beställde en hel låda vid första lanseringen. Nu kom dock flaskorna utan låda, så du vet.
Privat Import registrerad" Får se vad det blir av detta. Hur lång tid tog det för dig från registrering?Samma för mig, rakt in i skåpet!
Det skulle inte jag heller gjort.Jag hängde på låset innan nyår vid första släppet och tacklade ner a-lagarna och äldre vinsamlare och fyllde en vagn för 1750kr/fl. Jag ångrar mig inte och sover gott om nätterna...
Tack för tipset! Jag provade det för ett tag sen utan framgång. Men vaddå ingen ytterlåda alls? För mig gör dem mycket.. Hmm får prova och se.Ja, 1995 kr per flaska. Ångrar att man inte beställde en hel låda vid första lanseringen. Nu kom dock flaskorna utan låda, så du vet.
VinunicFråga från en novis nybörjare, vilken leverantör är det ni lägger förfrågan hos? Skulle också vara intresserad av några flaskor. Tack på förhand!
Från Systembolaget?Fick tag i tre stycken Cristal 2008 idag.
Privat Import registrerad" Får se vad det blir av detta. Hur lång tid tog det för dig från registrering?
Tackar! Provade lägga förfrågan på 4 stycken, får vi se hur det går.Vinunic