Larseman
Medlem
Den ska vi också prova hoppas jagJo. Jag fick hjärnsläpp. Tänkte på den andra, vita. Assyrtiko
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Den ska vi också prova hoppas jagJo. Jag fick hjärnsläpp. Tänkte på den andra, vita. Assyrtiko
Nåååå...? Nu får du nästan hjälpa oss på traven...Den ska vi också prova hoppas jag
Druvan heter Roditis och kan ge bra viner om man håller ner uttaget (enligt Hugh J). Den här var ganska enkel med mycket citrus i både doft och smak, viss grape-beska och ganska bra längd. Bara 11,5% så synnerligen lättklunkat!Nåååå...? Nu får du nästan hjälpa oss på traven...
Det där var fräckt! Ändra så att det ser ut som att det är jag som inte har kollAssyrtiko?
Nääää. Det var inte det som var meningen. Två minuter efter inlägget medan jag satt och funderade så slog det mig att vad fasen yrar jag om, den är ju röd. Så jag ändrade till druvan som jag någonstans långt där inne faktiskt tänkte på, den som det görs söta viner av. Assyritiko.Det där var fräckt! Ändra så att det ser ut som att det är jag som inte har koll
men tyvärr hann jag svara innan jag såg din ändring, så mitt svar verkar lite märkligt, men jag misstänkte faktiskt att det var den du menade...Nääää. Det var inte det som var meningen. Två minuter efter inlägget medan jag satt och funderade så slog det mig att vad fasen yrar jag om, den är ju röd. Så jag ändrade till druvan som jag någonstans långt där inne faktiskt tänkte på, den som det görs söta viner av. Assyritiko.
Det är inte ditt svar som verkar märkligt, det är min ändring...men tyvärr hann jag svara innan jag såg din ändring, så mitt svar verkar lite märkligt, men jag misstänkte faktiskt att det var den du menade...
Det dräller ju inte av vinbutiker precis :-(Nåväl: Roditis? Tror aldrig jag har haft nöjet av att dricka den. Fanns det några dyrare exemplar?
-Ser ju helt oerhört trevligt ut!Blev en enkel Petit Chablis från Brocard på halvflaska till nyupptagen fjällöring. Gott som tusan just där och just då ute på fjället!!
Visa bifogad bild 1707
Är det inte "imon" snart?!?Trevlig kväll i Varberg. Lite trött nu men återkommer med mer imon. Visa bifogad bild 1712
Jag satt just och frågade mig om jag har nån enda flaska som når den där digniteten och svaret blev kanske om ett decennium. Sötnosen längst till höger vet jag dock inte vad det kan vara. Ja, nu är det imörrn iaf.Är det inte "imon" snart?!?
Vem? Jag? Otålig?