Emanuel
Instagram; Swedish Champagne Dude
Den kommer kvala in i ordinarie sortiment på nolltidBara för att föregå med gott exempel beställde ja 36 st. Enligt min gom, finlemmad Nebbiolo, funkar fantastiskt till de flesta Italienska rätter.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Den kommer kvala in i ordinarie sortiment på nolltidBara för att föregå med gott exempel beställde ja 36 st. Enligt min gom, finlemmad Nebbiolo, funkar fantastiskt till de flesta Italienska rätter.
Nope, men så länge det inte är ch Montrose, Pontet- Canet, eller ännu värre Mouton så är det lungt. Mina vardagsviner köper jag alltid i stora mängder. Då pratar vi pris spannet 100-250:- och i och med det, så lämnas en köp-galen rek på Barrua 2013, bunkra. 2014 i senaste släppet är rek köp ejDet är inte varje dag man har möjlighet att beställa 42 flaskor vin. 36 av Italien och 6 från USA. Bra jobbat!
Nja, krävs nog fler än så, annars skulle jag va spyfärdig av skyldighetDen kommer kvala in i ordinarie sortiment på nolltid
Jag får det till 58 italinerare oc 6st jänkare, nån av oss räknar fel.
36 Pavese Barbaresco 24"Montesso och 6 st M, Martini?Oj, ännu bättre!
Då missade jag något. Jag såg bara att du la 36 av ett vin och 6st av vinet jag drack.
Vilka sexton viner missade jag?
36 Pavese Barbaresco 24"Montesso och 6 st M, Martini?
Jag får det till 66 vinerOm jag räknat fel, so sorry
Du har säkert räknat rätt, jag köper in runt 2000 viner per år. Dom flesta för konumition. En del för lagring. I mitt hushåll konsumeras vin 7 dagar i veckanJag får det till 66 viner
Är det Agricola Punica Montessu du pratar om? Visst är det ett ok vin men så värst exceptionellt tycker jag inte det är. Har druckit några årgångar, den senaste 2013, och alla har varit ok men inte mer. Faktiskt tyckte jag sämst om 2013, fatsöt, vanilj. 2015 kanske är ett superår?Montesso 2015 har av Italien kännaren J Fodero, förkänat 92 poäng. På frågan, törs du säga att detta är i nivå med saccicia 2014, svarade han. No it's better. Det går jag på
Har exakt samma erfarenhet. 2015 har jag dock hört gott om. Min guru i Toscana, J Foderi skrev exakt vad jag återgav. Hoppas han har rätt, skit samma i mitt fall, 1700:- hit eller dit kvittar. Men hoppas för alla andra att den håller som uttlovat.Är det Agricola Punica Montessu du pratar om? Visst är det ett ok vin men så värst exceptionellt tycker jag inte det är. Har druckit några årgångar, den senaste 2013, och alla har varit ok men inte mer. Faktiskt tyckte jag sämst om 2013, fatsöt, vanilj. 2015 kanske är ett superår?
Förövrigt. 2013 var en riktig skit årång på ön.Är det Agricola Punica Montessu du pratar om? Visst är det ett ok vin men så värst exceptionellt tycker jag inte det är. Har druckit några årgångar, den senaste 2013, och alla har varit ok men inte mer. Faktiskt tyckte jag sämst om 2013, fatsöt, vanilj. 2015 kanske är ett superår?
Kanske värt att införskaffa några flaskor trots allt då.Har exakt samma erfarenhet. 2015 har jag dock hört gott om. Min guru i Toscana, J Foderi skrev exakt vad jag återgav.
Montesso 2015 har av Italien kännaren J Fodero, förkänat 92 poäng. På frågan, törs du säga att detta är i nivå med saccicia 2014, svarade han. No it's better. Det går jag på
Har exakt samma erfarenhet. 2015 har jag dock hört gott om. Min guru i Toscana, J Foderi skrev exakt vad jag återgav. Hoppas han har rätt, skit samma i mitt fall, 1700:- hit eller dit kvittar. Men hoppas för alla andra att den håller som uttlovat.