This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Vi får se hur det där gick... Sidan gick lite trögt, beställningen bekräftad 10:00:55 typ. Känns inte som att jag kommer få allt.
10:00:14 trillade min in. Klar överbelastning under en tid, dom har en del att jobba på.
Ingen aning, men det känns ju konstigt om det skulle vara som du skriver.Spelar detta verkligen någon roll? Är det inte som vanligt med beställningar från BS, det är när butiken så småningom lägger beställningen som avgör?
Spelar detta verkligen någon roll? Är det inte som vanligt med beställningar från BS, det är när butiken så småningom lägger beställningen som avgör?
Så har det alltid fungerat tidigare. Kanske har de ändrat?Ingen aning, men det känns ju konstigt om det skulle vara som du skriver.
2351332Redan nu har jag fått bekräftelse! Jag fick nr 2351437, undrar hur jag ligger till mot er andra?
2351332
Kan hända att Lidby inte bara ser när butiken beställde, utan även när den ursprungliga beställningen gjordes. Kanske väntar de in alla beställningar och tilldelar sedan butikerna efter egen sortering?hmm, fan. Tänkte inte så långt. Hoppas att PK Huset hänger på låset
Kan hända att Lidby inte bara ser när butiken beställde, utan även när den ursprungliga beställningen gjordes. Kanske väntar de in alla beställningar och tilldelar sedan butikerna efter egen sortering?
Bekräftelsen är enbart på att SB mottaget beställningen.Man tycker att de borde göra så, men om folk redan fått bekräftelsemail...
Bekräftelsen är enbart på att SB mottaget beställningen.