Sonderlese
Medlem
Det skulle inte förvåna mig om de flaskorna blir öronmärkta för Club Vinunics medlemmar.
Men man skulle kunna prova med Privat Import genom Systembolaget?
Men man skulle kunna prova med Privat Import genom Systembolaget?
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Jag som har smakat den vill ha MER!Fan den där Tokajen hade jag ju sett fram emot!
Kan meddela att de verkar funka, gjorde pi igår och fick offert idag!Men man skulle kunna prova med Privat Import genom Systembolaget?
Man kan som privatperson köpa direkt av en importör utan att varan finns i något av SB:s sortiment, genom att skicka en förfrågan via Systembolaget.Vänta nu, offert på vilket vin via SB? Flame Tokay'n? Hur funkar det?
Aha, då förstår jag. Jamen för i bövelen, beställ som bara attan då, så kanske dom tar in en pall till...Man kan som privatperson köpa direkt av en importör utan att varan finns i något av SB:s sortiment, genom att skicka en förfrågan via Systembolaget.
Jag gjorde samma sak i skrivande stund. Det här vill man inte missa.Testade också att lägga en PI på 2+2, bara hoppas!
Det kanske inte skadar att tjata lite så att det förhoppningsvis dyker upp fler flaskor? Eller iaf vid flera tillfällen, som tex nästa år?La Malinche kommer ni få nej på av SB eftersom den släpps i mars.
Bra tänkt!Det kanske inte skadar att tjata lite så att det förhoppningsvis dyker upp fler flaskor? Eller iaf vid flera tillfällen, som tex nästa år?
Underskatta inte finewineseffektenJag lade också 2+2 i fredags, inspirerad av denna tråd. Hoppas på svar imorgon, Vinunic kan väl inte ha sålt slut.
Sådär, fick PI offerten på Flame Tokay precis. Inga La Malinche då de kommer 18/3.